niedziela, 2 listopada 2014

w 100% powracam!

Hei :D
Nawet nie wiecie jak się cieszę że mogę znów tutaj wrócić i do was pisać :) A więc TAK! Simsy zaczęły ze mną współpracować (a właściwie komputer) i zagadka "Czemu simsy nie chcą się zainstalować?" została rozwikłana. To nie koniec dobrych wiadomości :D Mam wszystkie dodatki, a z akcesoriów brakuje mi tylko Film i Luksusowy Wypoczynek więc jeśli ktoś ma na swoim origin któryś z tych akcesorii z chęcią się wymienię :) I jeszcze jedna wiadomość! Właśnie zgrywam The Sims 4 więc możecie być przygotowani na screeny i z 4 części. 
taki lans ^^

Posty będą dodawane raz na tydzień -przynajmniej tak przewiduję- .

A tutaj zdjęcie mojej simki ^.^




2 komentarze:

  1. Jej wracasz! <3 Heheh czwóreczka<3 Też ją mam i właśnie w nią gram xd Twoja simka jest prześliczna<3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejka ♥ Dziękuję :D Nie sądziłam że ktoś będzie aż tak się cieszył z mojego powrotu <3

      Usuń