czwartek, 27 listopada 2014

Sesja =) / Zapowiedź rodziny

Hei

Jestem geniuszem, po prostu nic tylko pogratulować. No więc okazało się że format się nie udał, więc brat się uparł żeby zanieść kompa jeszcze raz. A ja nie pomyślałam żeby zgrać rodzinki na pendrive. Więc rodzinka Demon będzie wyglądała troszkę inaczej, na pewno będzie miała inaczej na nazwisko ponieważ już wiem skąd wzięłam to nazwisko a nie chciałabym ściągać :) + nie mogę się zebrać żeby zgrać wreszcie 4 na kompa więc dopóki nie ruszę "zadka" będziecie skazani tylko i wyłącznie na 3 ;p 

Nie przedłużając
- spontaniczna,
- nie profesjonalna 
SESJA przed wami :)
(dodam, iż jeszcze nie jestem wprawiona w robienie sesji, dopiero się uczę więc proszę o wyrozumiałość)










Jest to również mała zapowiedź rodzinki, ponieważ tą o to simką zamierzam grać i wstawiać screeny z gry.

To tyle. ♦Do Zobaczenia♦

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz