piątek, 7 listopada 2014

Demon #1 Nowa rodzinka!

(c) Ja :D

Heej :) Tak jak uprzedzałam w przedostatnim poście, tak i o to jest TS4! Powiem że jak na samą podstawkę nie jest tak źle aczkolwiek szału nie ma xd. 

***

Poznajcie rodzinę 'Demon', powiem szczerze że nie wiem skąd wytrzasnęłam to nazwisko... wiem że kiedyś się z nim spotkałam i tak jakoś dałam. Powiem szczerze że, ojca stworzyłam tylko i wyłącznie do znęcania się (taka zuaa xd). No bo czemu by nie wypróbować basenów? No ale przejdźmy do rodzinki. 

"Bogaci ludzie przyjechali zwiedzić piękne miasto po czym zakochali się w nim tak że musieli tu zamieszkać." { to dotyczy rodzinki.

 No to cóż! Zapraszam :D
 Jak już wspominałam, ojciec miał ponieść tragiczną śmierć poprzez utopienie... zaraz po tym xd
 ale żyje nadal i wiedzie spokojne życie z córeczką Allie i żoną Ruby.
 zacionrzyliśmy *-*
 
 stosunki córko-matczyne xd
 Selfie :d 
 Soudkie ♥
 Amciu,amciu
Brzuchal *aww* 
 Kochane ♥
 Rodzimy *-*
 I tak o to przywitajcie Cristal :)
 Szykujemy kwiatuszki dla ojczulka mvahaha xd
 akuku!
 zmnieniłam jej imidż na bardziej matczynny xd
 biegu, biegu 
 - misiu, jeśteś dla mnie najwaźnijśą osiobą, źalaź po mamie, tacie, śośtże xd
 Cristal ma urodzinki. Ble xd
 -Wyjdziesz za mnie?
 - Uf...





 segsi
 Wesele *-*



Cristal - imię wymyślone przez możliwe że dobrze Wam znaną Crystal która adminuję na paru stronach oraz prowadzi bloga ♥ 

Bye ^^ 

2 komentarze:

  1. Demonki jak u Tonnie<3 Jeju rodzinka prześliczna! Allie mówię Ci będzie naaajpiękniejsza z całej rodzinki<3 Heheh ja non stop gram w czwórkę nawet nie wiem dlaczego :o Obrazek na początku ładny<3 Wezmę do wtorkowej notki :) Czekam na następną część! //nice-sims

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Allie Ci pięknie wyszła!
    I zaręczyny i ślub i ciąża! =]
    Cristal mała słodka kruszynka ♥
    Ciekawe jak będzie wyglądać później :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    SimsLoveForever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń