niedziela, 2 listopada 2014

Pierwszy raz z Pose Playerem!

Hej,
tak na dobranoc postanowiłam wstawić parę zdjęć z mojej -PIERWSZEJ W ŻYCIU SESJI Z POSE PLAYEREM!- jestem zadowolona, nie znam się zbytnio ale jak na pierwszy raz mi się podoba, a co wy uważacie? Krytykę przyjmuję bez jakiegoś tam żalu ;p xd. Mówcie co mam zmienić - wiadomo wprawię się. Zdjęcie przerabiałam pogramem photoscape i jedyne co robiłam to 'efekt kliszowy' czy coś w tym stylu ;) 
Pierwsze 3 zdj podobają mi się najbardziej ^^











 To tyle na dziś. Słodkich, kolorowych, simsowych snów. Bye ♥











2 komentarze:

  1. Wow!! Niezłe zdjecia<3 A simka na nich przeslodka^^ Najładniejsze zdjęcia wg.mnie to pierwsze i trzecie od początku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał!! Skąd pobierasz pozy? Ja nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje.. :O
    Ale śliczne zdjęcia. W ogóle taki delikatny blog.
    Piszesz go jeszcze? Bo z miłą chęcią będę wpadać, i moze nawet zaobserwuję.
    Również prowadzę bloga o simsach, ale zaczęłam wczoraj i nie do końca wiem jak się do tego zabrać..
    Pozdrawiam!
    Blog-o-simsach-3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń