poniedziałek, 9 września 2013

Rodzina Isla

Cześć! Jak Wam idzie w szkole? Macie mieć już jakąś kartkówkę lub test? Ja tak... ale to sprawdzające co zapamiętaliśmy z kl. Podstawowej. Uczęszczam do klasy I be gim. Jak narazie jest spk... niektórzy nauczyciele są naprawdę mili i umieją wytłumaczyć, niestety są też tacy co myślą że krzykiem wszystko załatwią .. :c Sorki że nie na temat, ale jakoś chciałam to komuś napisać : ))


 W takim razie do rzeczy! Ostatnio w mojej rodzince Isla wydarzyło się trochę ... Lecz to co pokaże Wam dzisiaj, to nie koniec! Ale nie będę pisać, bo jak napiszę nie będzie takie ciekawe... : D


Wspominałam że Wylie

Później reszta... papatki!

EDIT:

....jest akrobatą? Nie? W takim razie Tak... Jest. ( początek na górze )

Harry ma urodziny : ))
- Jak te dzieci szybko rosną ...

No i Leon także ma urodziny :P
( Widać nastolatniego Harry`ego, właśnie w tym stroju stał się nastolatkiem, nie zdąrzyłam zmienić... :P )

Spójrzcie na kryształek, nw dlaczego dodałam to zdjęcie ... no ale Ok..

Na zakupy :P

Do spożywczaka ...

Nowa fryz i wygląd Angie : 




Nowa stylówa Harr`ego














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz