piątek, 20 września 2013

Cześć. No więcc... blog ma mało wyświetleń. Tak wieeem, dopiero zaczynam, ale czuję że posty piszę dla siebie nie dla was. Że nikt ich nie czyta. z drugiej strony faakt, blog ma 3 obserwatorów ( 4 ja ). Ale nitk nie komentuje moich postów. Mam wrażenie że dodaliście ten blog tylko tak sb. Że raz na niego weszliście i już was nie obchodzi. Może dramatyzuje ale mam takie wrażanie. Czy robię coś źle? Czy coś mam dodać, lub ująć? A może coś w ogóle w nim zmienić? Mówcie śmiało co chcecie a czego nie chcecie na tym blogu. Z miłą chęcią się poprawie. Napiszcie jakiś komentarz pod tym postem, chcę poprostu wiedzieć że ktoś czyta tego bloga. Nie przynudzam dalej.... Rodzinka Isla :




Isla:

Nowy wygląd Angie : D

A: Czeeść. 
Hahahah! Jaka mina xdd.
Teraz powaga.
Hym... Harry poznał chyba wirualną dziewczynę *-*

H: Aaa! Zaraz spadne ! UWAGA !

Misja zakończona . 
W: HARRY! DLACZEGO NIE POSZŁEŚ DO SZKOŁY!
H: WYyluzuj ojciec. Spóźniłam się jak narazie tylko 2 godzinki, to nic takiego xdd.
W: NIC TAKIEGO! MARSZ DO SZKOŁY I TO MIGIEM!!!
Nowy styl Angie.
Wylie i Angie postanowili zaadoptować małą dziewczynkę o imieniu ....
Jessie. 
Dalsza część późnieeej











6 komentarzy:

  1. Twój blog jest fajny, ale mogłabyś trochę bardziej przyłożyć się do robienia zdjęć, żeby był robione dokładniej, bo wtedy milej się je ogląda, no i dodawać ich trochę więcej, bo jak na razie to trochę nudno się to czyta.
    Początki są trudne, tym bardziej, że w internecie jest mnóstwo takich blogów, ale czymś trzeba przyciągnąć czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy blog - jak miło : )
    Zdjęcia nie są najgorsze i na pewno niedługo wyrobisz się w tym więc nie ma czym się martwić ! Angie jest śliczna *.*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Z chęcią odwiedze twojego bloga : )

      Usuń
  3. Nie martw się, na początku też tak miałam ;) Angie ślicznie wygląda w sukience < 33 Czekam na dalszą część i trochę więcej zdjęć ; )

    OdpowiedzUsuń