niedziela, 29 września 2013

Isla, część któraś : D

Czeeeeść <3 Dawno nie pisałam, nie miałam czasu... szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła : / W dodatku nauczyciele męczą nas ze sprawdzianami ( wiecie 1 gim. ) ... No ale cóż. Niedługo będę mieć Rajską Wyspę ( niestety ale dopiero teraz ) I myślę że pisząc następnego posta będę je mieć : ) Nie przedłużam... A i jeszcze jedno... te screenshot`y były robione już dawno temu, ale jakoś nie wiem czemu nie napisałam notki, więc mam pewne zaległości.






Pokój Jessie *-*
Ale zielony! :o
Urodzinki Jessie : **
Kuurcze... musiałam tak z daleka robić to zdj? : /
Uczymy się chodzić...
                                                                         ...mówić...
                                                                      ...i kupciać xd.
No to Wylie ma urodziny... Jak ten czas szybko mija.

Phiphi... chciałam żeby wyglądał na dziadzia!
A: Żeby Harry, Leon i Jessie mieli udane życie : )
Nieech żyje naaam!
Trudno uwierzyć że założycielka rodziny niedługo umrze :(
Zmiana wyglądu...
J: Paczaj misiu, tutaj jest balkonik... O! A tam salonik.
Akuku!
Nie bierz tego do buuuzi!
No tak... zaciął się biedaczek... stał tak cały dzień, gdyby nie to że zobaczyłam że się źle czuje i na niego kliknęłam...
H: Żeby Leon nie zamieszkał razem ze mną.
Nowy Harry
Wszyscy muszą mieć kolor włosów po ojcu?!No trudno *.*
J: CE ŻALŁA!
Angie i Wylie poszli na emeryturę.



Chyba te Hot Dogi nie były za dobre... Upś!
Bajee!
Jakże piękny widok ze Starlight Shores!
-----------------------------------------------------------------------------------

No to tyle na dziś! Mam nadzieję że się podobało... Sul!Sul!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz